Onze reis naar Zurich - Reisverslag uit Zürich (Kreis 11), Zwitserland van csw africa - WaarBenJij.nu Onze reis naar Zurich - Reisverslag uit Zürich (Kreis 11), Zwitserland van csw africa - WaarBenJij.nu

Onze reis naar Zurich

Blijf op de hoogte en volg csw

10 Juli 2015 | Zwitserland, Zürich (Kreis 11)

Beste volgers,

9 Juli zijn we naar Brussel gebracht door een paar van onze ouders. Daar hebben we ingecheckt en zijn door de douane gegaan. We zijn op het vliegtuig gestapt naar Zurich en zijn daar direct doorgelopen naar onze vlucht naar Zuid-Afrika.
Bij de boarding werd ons pas verteld dat wij niet zonder geboorteakte naar Zuid-Afrika konden. Na veel geregel is het vliegtuig zonder ons vertrokken. Onze bagage moest dus weer worden teruggebracht.
We hebben onze bagage opgehaald en hebben onze slaapzakken op de grond gelegd in de aankomsthal. Terwijl wij probeerden te slapen, probeerden de begeleiders te zorgen dat we de volgende dag konden vertrekken.
's Nachts is het aan de ouders rondgebeld en 's ochtends zijn de ouders onze geboorteaktes gaan regelen.
Alle geboorteaktes zijn gescand en naar Zuid-Afrika gemaild. Wij waren helemaal blij en dachten dat het toen goed zou komen.
Toen is de begeleiding naar de Swiss-Air balie gegaan. Dat duurde erg lang. Ze kwamen terug en toen werd het snel duidelijk dat we niet naar Zuid-Afrika konden, want er waren een aantal fouten gemaakt. Daarna zijn we terug naar Brussel gevlogen, dat ging gelukkig wel snel.
Een aantal ouders zijn ons komen ophalen van het vliegveld in Brussel.
We vinden het heel vervelend dat we deze geweldige ervaring hebben moeten laten varen.

Groeten van
Lisa, Liza, Myrthe, Paulien, Annelien, Celeste, Joëlle, Pien, Jeannette en Christine

• 10 Juli 2015 - 21:51

Ineke En De Rest:

Wat zonde dat jullie zo'n ervaring mislopen ! We leven met jullie mee. Echt bale.

• 10 Juli 2015 - 22:35

Corrie :

Dit is toch een nare grap en jullie zitten inmiddels in Kaapstad, toch............. Hoop ik van harte voor jullie.

• 10 Juli 2015 - 22:42

Monique Van Der Knaap:

Lieve allemaal, wat een vreselijke pech is dit. Zo lang naar uitgekeken en allemaal hard gewerkt om mee te kunnen. Wij hopen dat jullie op de één of andere manier op een later moment deze reis alsnog kunnen maken.

Jan Sipma:

Nou dácht ik dat De Tragedie een alleen-V5-affaire was. Balen dames!

Nel:

Wat een afschuwelijke toestand is dit geworden! En vreselijk jammer voor alle moeite en alle werk wat jullie gedaan hebben om deze reis te kunnen maken. Het lijkt een nare droom, maar 't is helaas werkelijkheid. Sterkte jullie allemaal.

Bettina Witvoet:

Hallo lieve meiden,
    We willen jullie even laten weten dat we het echt heel erg vinden dat jullie reis niet is doorgegaan, wat een verdrietig nieuws. We hadden jullie deze ervaring van harte gegund vooral omdat jullie er zo hard voor hebben gewerkt. Even flink uithuilen op elkaars schouder en daarna hopen we dat jullie ondanks deze tegenslag toch een hele fijne zomervakantie zullen hebben en dat zal vast wel, maak er wat van!
    Groetjes van Carolien, Martijn, Arend en Bettina.

• 11 Juli 2015 - 20:59

Marieke Veldhuizen:

Wat verdrietig om dit te lezen! Zoooo lang naar uitgekeken, zoveel moeite gedaan om alles voor elkaar te krjgen en centjes bij elkaar te sprokkelen.....weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Vind het ontzettend triest voor jullie..

• 12 Juli 2015 - 10:28

Herman & Helma:

Dit is gewoon niet te geloven. Bestaat deze bureaucratie nog steeds/weer? Wat een teleurstelling moet dit voor jullie zijn! Maak er toch een mooie vakantie van!

• 14 Juli 2015 - 14:57

Anne-Marie:

Ik heb goed nieuws vernomen! Alsnog heel veel plezier en pas goed op elkaar!