We gaan toch nog! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van csw africa - WaarBenJij.nu We gaan toch nog! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van csw africa - WaarBenJij.nu

We gaan toch nog!

Blijf op de hoogte en volg csw

14 Juli 2015 | Nederland, Nederland

Goed nieuws!

Na lange dagen van geregel mogen we mededelen dat we morgen alsnog vertrekken naar Zuid-Afrika! Onze tassen zijn ingepakt gebleven dus we kunnen zo weer vol goede moed op reis! Tranen drogen en weer gaan met die banaan. 28 juli komen we weer terug. Onze reis is dus wel iets korter dan gepland. Maar we zijn al lang blij dat we toch nog gaan. Dit keer stappen we over in Kenia. Hopelijk gaat dit zonder obstakels. We houden jullie op de hoogte.

Groetjes!

• 14 Juli 2015 - 15:40

Bianka Anderson-Meeuwsd:

Wat een geweldig nieuws! Ik wens jullie een onvergetelijke tijd, maak er met elkaar een bijzonder mooie ervaring van.

• 14 Juli 2015 - 16:26

Marieke Veldhuizen:

Wat fijn om te horen! Erop vertrouwen dat het allemaal goed gaat verlopen!
    Goeie reis en vooral gaan genieten!

• 14 Juli 2015 - 18:49

Bettina:

You go girls! Het was even een "omweggetje" maar nu toch echt naar de plaats van bestemming! We wensen jullie een hele goede reis, veel bijzondere ervaringen en vooral heel veel plezier! Xxx

• 14 Juli 2015 - 19:06

Corrie :

Goede reis. Fijn dat jullie nog kunnen gaan. Nu ga jullie vast extra genieten van de reis. Veel plezier.

• 14 Juli 2015 - 19:26

Ineke En De Rest:

Sjonge wat fijn om te horen dat jullie reis toch nog doorgaat ! Jullie gaan er vast een onvergetelijke tijd van maken. Maak er wat van !!!

• 14 Juli 2015 - 21:02

Omi-ineke:

Wat ben ik blij voor jullie allemaal. Na zo'n lange tijd van voorbereiding zou het wel een heel grote teleurstelling geweest zijn. Werk-bezoek aan Zuid-Afrika. Jullie GAAN!

• 14 Juli 2015 - 21:58

Nel:

GEFELICITEERD! Vorige week was de oefening in afscheid nemen, nu dus het echte werk.
    Alle goeds, een heerlijke tijd daar en behouden thuiskomst gewenst.

• 15 Juli 2015 - 11:08

Ilse Steketee:

Het is nu al een reis om nooit te vergeten! Fantastisch dat jullie toch nog kunnen vertrekken! hele goede reis gewenst en geniet met volle teugen!

• 15 Juli 2015 - 15:43

Esther Fischer :

Nou helemaal top! Geniet ervan en pas goed op elkaar!!

• 16 Juli 2015 - 07:20

Eveline Verbrugge:

Wat fijn zeg dat jullie toch nog kunnen gaan! Geniet er van!!!!!

• 17 Juli 2015 - 19:01

J.Hofman:

Fijn om te horen dat jullie toch nog weg gaan.
    Een hele goeie reis en geniet ervan.
    Ook groeten vanuit Kenia moet ik nog doorgeven.